- Деталі
- Автор: Super User
- Категорія: Публічна інформація
- Опубліковано: 28 липня 2020
- Перегляди: 2558
1. Головне управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області;
2. Знам'янська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
3. Бобринецька районна державна лікарня ветеринарної медицини;
4. Вільшанська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
5. Голованівська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
6. Новомиргородська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
7. Долинська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
8. Новоархангельська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
9. Міська державна лікарня ветеринарної медицини у місті Олександрія;
10. Добровеличківська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
11. Олександрійська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
12. Благовіщенська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
13. Новоукраїнська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
14. Гайворонська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
15. Маловисківська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
16. Онуфріївська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
17. Світловодська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
18. Олександрівська районна державна лікарня ветеринарної медицини;
19. Устинівська районна державна лікарня ветеринарної медицини.
- Деталі
- Автор: Super User
- Категорія: Публічна інформація
- Опубліковано: 08 травня 2020
- Перегляди: 3947
На час карантину Урядом запроваджено державне регулювання цін на товари, що мають істотну соціальну значущість і товари протиепідемічного призначення
Перелік товарів, що мають істотну соціальну значущість
Інструкція щодо декларування роздрібних цін
- Деталі
- Автор: Super User
- Категорія: Публічна інформація
- Опубліковано: 26 вересня 2017
- Перегляди: 7477
Розділ розробляється.
- Деталі
- Автор: Super User
- Категорія: Публічна інформація
- Опубліковано: 03 жовтня 2018
- Перегляди: 7025
Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації за 2022 рік
Протягом 2022 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 12 запитів на отримання публічної інформації.
Надійшло 7 запитів через Держпродспоживслужбу, 5 - електронною поштою безпосередньо від запитувачів інформації.
8 запитів отримано від фізичних осіб, 3 - від юридичних осіб та 1 – від громадської організації.
З питань захисту прав споживачів надійшло 5 запитів на публічну інформацію (41,6%); з питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 3 (25%); з питань дотримання санітарного законодавства – 1 (8,3%); з інших питань – 3 (25%).
На всі отримані запити інформацію надано.
Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації за 9 місяців 2022 року
За 9 місяців 2022 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації.
Надійшло 6 запитів через Держпродспоживслужбу, 4 - електронною поштою безпосередньо від запитувачів інформації.
7 запитів отримано від фізичних осіб, 2 - від юридичних осіб та 1 – від громадської організації.
З питань захисту прав споживачів надійшло 4 запити на публічну інформацію (40 %); з питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 3 (30 %); з питань дотримання санітарного законодавства – 1 (10 %); з інших питань – 2 (20 %).
На всі отримані запити інформацію надано.
Звіт про розгляд запитів на отримання публічної інформації за перше півріччя 2022 року
Протягом першого півріччя 2022 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 7 запитів на отримання публічної інформації.
Надійшло 5 запитів через Держпродспоживслужбу, 2 - електронною поштою.
5 запитів отримано від фізичних осіб, по одному запиту - від юридичної особи та громадської організації.
З питань захисту прав споживачів надійшло 4 запити на публічну інформацію (57,14 %). З питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 2 (28,57%); з інших питань – 1 (14,28%).
На всі отримані запити інформацію надано.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за 9 місяців 2020 року
Протягом 9 місяців 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшов 21 запит на публічну інформацію.
Надійшло 20 запитів електронною поштою, 1 подано запитувачем особисто.
11 запитів – від фізичних осіб, 1 - від фізичної особи-підприємця, 3 – від юридичних осіб, 6 - від громадських організацій.
Надійшло 4 запити з питань реєстрації сільськогосподарської техніки, 6 – щодо дотримання санітарного законодавства, 4 – безпечності харчових продуктів, 3 – захисту прав споживачів, 4 – з інших питань.
Результати розгляду запитів на публічну інформацію наступні: на 14 запитів інформацію надано; стосовно питань, порушених у 6 запитах, Головне управління не є розпорядником запитуваної інформації; 1 запит відкликаний запитувачем.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за 2018 рік
Протягом 2018 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (далі – Головне управління) надійшло 47 запитів на публічну інформацію.
Надійшло 25 запитів електронною поштою, 14 – поштою, 1 – засобами телефонного зв’язку, 7 – подані особисто запитувачами.
30 запитів – від фізичних осіб, п’ять – від юридичних, по 6 запитів від ЗМІ та громадських організацій.
Надійшло 15 запитів з питань захисту прав споживачів, 13 – щодо дотримання санітарного законодавства, 9 – безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, 4 – реєстрації сільгосптехніки чи перебування її в арешті, 1 – з фітосанітарних питань. Ще 5 запитів – з інших питань, а саме: дотримання вимог трудового законодавства; ведення реєстрів і баз даних; заохочення працівників Головного управління; проведення заходу державного нагляду (контролю), кількості вхідної кореспонденції від суб’єктів господарювання.
Що стосується результатів розгляду запитів на публічну інформацію, то на 39 запитів надано інформацію; 3 запити направлено належним розпорядникам інформації; з питань, порушених у трьох запитах, Головне управління не є розпорядником інформації; з питань, про які йшлося у двох запитах, порушення не були виявлені, отже, документи не створювалися в процесі виконання повноважень.
Інформацію і відповіді на запити надано в термін 5 робочих днів.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за 9 місяців 2018 року
За 9 місяців 2018 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (далі – Головне управління) надійшло 37 запитів на публічну інформацію.
Надійшло 23 запити електронною поштою, 10 – поштою, 1 – засобами телефонного зв’язку, 3 – подані особисто запитувачами. 22 запити – від фізичних осіб, п’ять – від юридичних, по стільки ж запитів від редакцій ЗМІ та громадських організацій.
Надійшло 10 запитів з питань дотримання санітарного законодавства, 9 – щодо безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, 8 - захисту прав споживачів, 4 – реєстрації сільгосптехніки чи перебування її в арешті, 1 – з фітосанітарних питань. Ще 5 запитів – з інших питань, а саме: дотримання вимог трудового законодавства; ведення реєстрів і баз даних; заохочення працівників Головного управління; проведення заходу державного нагляду (контролю), кількості вхідної кореспонденції від суб’єктів господарювання.
Що стосується результатів розгляду запитів на публічну інформацію, то на 30 запитів надано інформацію; 2 запити направлено належним розпорядникам інформації; з питань, порушених у трьох запитах, Головне управління не є розпорядником інформації; з питань, про які йшлося у двох запитах, порушення не були виявлені, відповідно документи не створювалися і не були отримані в процесі виконання повноважень.
Інформацію і відповіді на запити надано в термін 5 робочих днів.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за перше півріччя 2018 рокуУ першому півріччі 2018 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (далі – Головне управління) надійшло 23 запити на публічну інформацію.
Надійшло 14 запитів електронною поштою, 8 – поштою, 1 – засобами телефонного зв’язку. 12 запитів – від фізичних осіб, чотири – від юридичних, три запити – від редакцій ЗМІ, чотири - від громадських організацій.
Надійшло 6 запитів з питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, стільки ж – з питань дотримання санітарного законодавства, 3 - з питань захисту прав споживачів, 4 – з питань реєстрації сільгосптехніки чи перебування її в арешті. Ще 4 запити – з інших питань, а саме: дотримання вимог трудового законодавства; ведення реєстрів і баз даних; заохочення працівників Головного управління; проведення заходу державного нагляду (контролю).
Що стосується результатів розгляду запитів на публічну інформацію, то 2 запити направлено за належністю, на 16 запитів надано інформацію; з питань, порушених у трьох запитах, Головне управління не є розпорядником інформації; з питань, порушених у двох запитах, порушення не були виявлені, відповідно документи не створювалися і не були отримані в процесі виконання повноважень.
Інформацію і відповіді на запити надано в термін 5 робочих днів.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію в першому кварталі 2018 року
У першому кварталі 2018 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (далі – Головне управління) надійшло 11 запитів на публічну інформацію.
Надійшло п’ять запитів електронною поштою, шість - поштою. Чотири запити – від фізичних осіб, стільки ж – від юридичних, три запити – від громадських організацій.
Надійшло два запити з питань захисту прав споживачів, стільки ж – з питань дотримання санітарного законодавства, чотири запити – з питань реєстрації сільгосптехніки чи перебування її в арешті. Ще три запити – з інших питань, а саме: дотримання вимог трудового законодавства; ведення реєстрів і баз даних; заохочення працівників Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області.
Що стосується результатів розгляду запитів на публічну інформацію, то один запит направлено за належністю, на десять запитів надано інформацію.
Відповіді на запити надано в термін 5 робочих днів.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію в четвертому кварталі 2017 року
У четвертому кварталі 2017 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (далі – Головне управління) надійшов 1 запит на публічну інформацію.
Запит надійшов електронною поштою від фізичної особи і стосувався інформації, розпорядником якої не є Головне управління. Частина питань була розглянута в рамках Закону України «Про звернення громадян». Заявнику надана відповідь.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію в третьому кварталі 2017 року
У третьому кварталі 2017 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло п'ять запитів на публічну інформацію.
Три запити надійшли електронною поштою, два - поштою. Два запити – від громадських організацій без статусу юридичної особи, три – від фізичної особи.
Була запитана інформація з довідково-інформаційних та розпорядчих документів, інформація щодо адміністративної послуги з отримання санітарного паспортана право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив.
Усі запити задоволені.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію в другому кварталі 2017 року
У другому кварталі 2017 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло два запити на публічну інформацію.
Електронною поштою надійшов один запит, ще один доставлений особисто запитувачем. Один запит – від юридичної особи, інший – від фізичної.
Запитувана інформація стосувалася дотримання підприємствами вимог санітарного законодавства щодо безпечного виробництва, транспортування, зберігання, застосування пестицидів і агрохімікатів, а також матеріалів розгляду звернення.
Інформація на запити надана протягом 5 робочих днів.
Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію в I кварталі 2017 року
У першому кварталі 2017 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 6 запитів на публічну інформацію.
Поштою надійшло 3 запити, стільки ж - електронною поштою.
Від фізичних осіб – 4 запити, від юридичних осіб – 1, від журналістів (інформаційного агентства) – 1.
Запитувана інформація стосувалася вжитих заходів за порушення санітарних норм; надання копій документів стосовно розгляду звернень, заявниками яких були запитувачі інформації; наявності зареєстрованої техніки у суб’єкта господарювання; чисельності працюючих у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, в т.ч. держслужбовців, здійснених їм виплат за період діяльності; виплачених в області сум компенсацій власникам вилучених тварин у зв’язку з АЧС.
Усім запитувачам надана інформація в термін 5 робочих днів.
Перелік нормативно-правових актів з питання безпечності харчових продуктів та ветеринарії
- Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів";
- Закон України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин";
- Закон України "Про рибу, інші водні живі ресурси та харчову продукцію з них";
- Закон України "Про бджільництво";
- Закон України "Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною";
- Закон України "Про ідентифікацію та реєстрацію тварин";
- Постанова Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів". Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження;
- Наказ Мінагрополітикивід 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійнодіючих процедур, заснованих на принципах НАССР";
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольстваУкраїни від 08.08.2019 №447 "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин";
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №40 "Про затвердження Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл";
- Постанова КМУ від 5 листопада 2008 р. №978 “Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу”;
- Постанова КМУ від 11 листопада 2015 р. №930 “Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України“;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11 жовтня 2018 року №490 "Про затвердження Порядку відбору зразків та їх перевезення (пересилання) до уповноважених лабораторій для цілей державного контролю та Форми акта відбору зразків";
Ветеринарно-санітарні вимоги:
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 07.03.2018 №130 "Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері ветеринарної медицини".
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 8 липня 2012 р. №491 “Про затвердження Ветеринарно-санітарних вимог для потужностей (об’єктів) з виробництва продуктів бджільництва”
Ветеринарно-санітарні правила:
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.08.2014 №288 "Про затвердження Правил заповнення, зберігання, списання ветеринарних документів та вимог до їх обліку";
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2013р. №857 "Про затвердження Порядку видачі ветеринарних документів";