Минулого року за неякісні товари та послуги споживачам повернули майже 400 тисяч гривень
За 2023 рік до управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Держпродспоживслужби в Кіровоградській області письмово, телефоном та на консультацію під час особистого прийому звернулися 569 громадян. У ході розгляду звернень фахівцями управління суб’єкти господарювання повернули споживачам кошти за неякісні товари та послуги на загальну суму 377 621 грн.
З початку поточного року за сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби Кіровоградщини споживачам уже повернуто 34 163 грн.
Зазначимо, що управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами постійно здійснює превентивну роботу щодо недопущення порушень прав споживачів шляхом здійснення інформаційної та консультативної діяльності, проведення навчальних семінарів для громадян та суб’єктів господарювання тощо.
Для отримання консультацій та у випадку порушення ваших прав як споживача, звертайтеся до Консультаційного центру захисту прав споживачів у Кіровоградській області:
· за телефоном: (0522) 32 14 58
· за адресою: м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, кабінет 410
· на електронну поштову скриньку: incpekcia1@ukr.net